Po zastanowieniu
Top Świat :
1 Requiem dla snu
2 Ojciec chrzestny
3 Matrix
4 Cypher
5 Nuovo Cinema Paradiso
Top Polska :
1 Rejs
2 Wszystko bedzie dobrze
3 Wszyscy jestesmy Chrystusami
4 Konopielka
5 Seksmisja
Czlowiek z blizna
Reservoir dogs
Dawno temu w Ameryce
Pewnego razu na dzikim zachodzie
Requiem dla snu
.........................../' /)
........./´ /)........./¯ //
......,/¯// ........./...//
...../...//. ......./¯ //
..../´¯/'´ ¯/´¯ /.../ /
.../'.../... ./... /.../ //
.('(...´(... ....... ,../'. .')
..\.......... ..... ..\/..../
..''...\.... ..... . _.•´
....\....... ..... ..(
.....\..... ..... ...\
Po zastanowieniu
Top Świat :
1 Requiem dla snu
2 Ojciec chrzestny
3 Matrix
4 Cypher
5 Nuovo Cinema Paradiso
Top Polska :
1 Rejs
2 Wszystko bedzie dobrze
3 Wszyscy jestesmy Chrystusami
4 Konopielka
5 Seksmisja
.........................../' /)
........./´ /)........./¯ //
......,/¯// ........./...//
...../...//. ......./¯ //
..../´¯/'´ ¯/´¯ /.../ /
.../'.../... ./... /.../ //
.('(...´(... ....... ,../'. .')
..\.......... ..... ..\/..../
..''...\.... ..... . _.•´
....\....... ..... ..(
.....\..... ..... ...\
krecik
reksio
bolek i lolek,
koziołek matołek
smerfy
A ja od siebie te co mi teraz przychodza do głowy jako ulubione(podaje wszystkie w polskich nazwach):
Trylogia: Władca Pierscieni
Przeminęło z wiatrem
Człowiek z blizna
Godzina zemsty
Kasyno
Podziemny krag
Pitch Black i Kroniki Riddicka (to mogę w kółko ogladać)
jeszcze by się troche znalazło...
Braterstwo broni / Taegukgi
Gladiator
Ojciec chrzesny
Szer. Ryan
Braveheart
Patriota
Gwiezdne wojny
Chłopaki z ferajny
.....takie mi przyszły w kilka sekund do kapucyna
Zielona mila
skazani na shawshenk
gladiator
1. Ojciech Chrzestny
2. Piekny umysl
3. Forrest Gump
4. Titanic
5. Wladca pierscieni
To moje typy, choc z pewnoscia moglbym wybrac wiecej no i ciezko o kolejnosc...
--
praca Wortal Praca - oferty pracy, ogłoszenia, CV, pracodawcy, firmy
ofe OFE ranking funduszy emerytalnych ₪ porównaj wyniki
Godziny
Pamiętnik / The Notebook (2004)
Zodiak / Zodiac (2007)
Wciąż ją kocham / Dear John (2010)
Nagi Instynkt, Efekt Motyla, Psy
Według mnie jednymi z najlepszych filmów są :
1. Teksańska masakra piłą mechaniczną
2. American Pie cała seria
3. Straszny Film
Mój blog
"Jesteś bogiem" - może nie jest to film wszech czasów, ale warto obejrzeć!
http://dobreforum.pl.myminicity.com/ klikac raz dziennie!
i w dodatku to mi bardziej na chłopca wyglada
polecam Prestiż
Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)