Nie chce mi sie tylu :
Świat :
1) Skazani na Shownshank - bezapelacyjnie
2) Godfather
3) Scarface
Polska:
1) Miś
2)Miś
3)MIś
Wymiencie dziesięć filmów które waszym zdaniem zasługują na miano najlepszych dzisięciu filmow w historii kina !! oraz pięć najlepszych Polskich produkcjii .
U mnie przedstawia się to następująco :
Top Świat :
1. Skazani na Shawshank
2. Ojciec chrzestny
3. Szósty zmysł
4. Pan życia i śmierci
5. Zielona Mila
6. Człowiek w ogniu
7. Więzień nienawiści
8. Pulp Fiction
9. Leon zawodowiec
10.Terminator 2
Top Polska :
1. Kiler
2. Dług
3. Psy
4. Symetria
5. Miś
Czekam na wasze propozycje pozdrawiam*******************************
Najpopularniejsze wątki w tym dziale:
a ja sie wtrace i powiem ze Mis jest najlepszy choc tylko dla polakow chyba
Che confusione, sarà perché ti amo
è un emozione, che cresce piano piano
stringimi forte e stammi più vicino
se ci sto bene, sarà perché ti amo.
Io canto al ritmo del dolce tuo respiro
è primavera, sarà perché ti amo
cade una stella, ma dimmi dove siamo
che te ne frega, sarà perché ti amo.
e vola vola si sa, sempre più in alto si va
e vola vola con me, il mondo è matto perché
e se l'amore non c'è
basta una sola canzone, per far confusione
fuori e dentro di te.
alkohol osłabia twoje zęby!
SWIAT :
Kolor purpury
W imie ojca
Braveheart
Szeregowiec Ryan
Gladiator
Pearl Harbor
Top Gun
Trzynasty wojownik
Wichry namietnosci
Zielona mila
Kraj:
Sami Swoi
Nie ma mocnych
Kochaj albo rzuc
Jak rozpetalem 2 wojne sw-wszystkie czesci
Ostatnio edytowane przez wenus ; 09-09-06 o 19:29
wenus spoko lista dodałbym jeszcze zielona mile
Masz racje
Braterstwo broni / Taegukgi
Good Fellas (Chlopcy z ferajny)
Heat (Goraczka)
Godfather
Casino
Donnie Brasco
To takie niezbyt klasyczne kino ale kazdy moge obejrzec jeszcze raz z przyjemnoscia.
świat:
Zielona Mila
Moulin Rouge
Pearl Harbor
Skazani na Shownshank
No man's land (Ziemia niczyja)
Don't say a word (Nikomu ani slowa)
kraj:
Symetria
Pręgi
Tato
Uprowadzenie Agaty
matrix
terminator 2
joe black
hannibal
kolekcjoner kości
totalna magia
polskich filmów nie lubię
..or do I really love your brain?
1. 8 mm
2. Wszystkie Aliensy
3. Taegukgi
4. Running Scared
5. Cypher
6. Euqilibrium
7. Fight Club
8. Man on fire
9. Acid House
10. Musa
portia: Poisonous Orphan-Reaping Townsfolk-Injuring Abomination or Paramour Offering Rapturous, Thrilling, Intense Affection
[QUOTE=juSta;175496]matrix
jak moglam go pominac
Portia naprawde podobal Ci sie 8 mm???
Wg mnie taki sobie...moze nie byl kiepski ,ale do filmow wszechczasow mu daleko
Eeee - to takie nawiązanie do mego imageu, aczkolwiek mało jest tak brudnych i mrocznych amerykańskich filmów jak 8mm.
Prawdę mówiąc to mało z których wymienianych tu filmów można nazwać filmem wszechczasów. Odbiór filmu jest sprawą indywidualną i myślę, że że łatwiej byłoby znaleść taki film w obrębie jakiegos gatunku lub stylistyki niż wybierając z pośród wszystkich filmów świata.
Np. jeden z najbardziej ciekawych, intrygujących i niedocenionych filmów jakim jest Donnie Darko dla mnie jest arcydziełem i pretendentem do tego tytułu, jednak dla 90% odbiorców jest on kompletnie niezrozumiały.
portia: Poisonous Orphan-Reaping Townsfolk-Injuring Abomination or Paramour Offering Rapturous, Thrilling, Intense Affection
Donnie Darko dla mnie jest arcydziełem
Nie ogladalam wiec sie nie wypowiem ,ale masz duzo racji...widac ta rozbieznosc ocen zwlaszcza na galach rozdania nagrod
Mnie zawsze zastanawialo czym kieruja sie krytycy filmowi kiedy okrzukuja jakis film rewelacja roku ,a tak naprawde kogo bym nie pytala uznaje go za beznadziejny ( np Miedzy slowami )
A ja dodam od siebie
Constantine
Swieci z bostonu
Memento
Immortal(sam nie wiem dlaczego- moze dlatego ze nikt go nie docenia i nie rozumie)
Pulp Fiction
Gladiator
Joe Black
7
Saw
Braindead
Reka boga
Ostatnio edytowane przez Hitman ; 10-09-06 o 23:00
Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)