+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Inwestowanie oszczędności

  1. #1
    Wyrzucony z DoFo Miki789 Człowiek z aspiracjami
    Na DoFo od
    Jul 2020
    Wiek
    36
    Postów
    425
    Siła Reputacji
    0

    Domyślnie Inwestowanie oszczędności

    Trudne czasy idą i tak się zastanawiam czy trochę gotówki nie zainwestować w złoto. Tylko do tej pory tego nie robiłem i tak naprawdę jestem zielony jeśli chodzi o to gdzie, co i jak. Więc jak ktoś z Was zna temat i może podpowiedzieć w co warto zainwestować, gdzie ewentualnie złota do inwestycji szukać to podzielcie się propozycjami.

    *******************************
    Najpopularniejsze wątki w tym dziale:


  2. #2
    Max25 Człowiek z aspiracjami
    Na DoFo od
    Jul 2020
    Wiek
    36
    Postów
    256
    Siła Reputacji
    4

    Domyślnie Odp: Inwestowanie oszczędności

    Przy takich większych inwestycjach jak wiadomo bezpieczeństwo będzie kluczowe, dlatego w mojej ocenie kupowanie za pośrednictwem mennica24.pl będzie dobrym wyborem. Firma z doświadczeniem, która oferuje różne typy złota inwestycyjnego, dużo różnych propozycji dostępnych więc na spokojnie coś tam będzie można wybierać.

  3. #3
    Wyrzucony z DoFo małaaa Człowiek z aspiracjami
    Na DoFo od
    Aug 2019
    Wiek
    34
    Postów
    132
    Siła Reputacji
    0

    Domyślnie Odp: Inwestowanie oszczędności

    Ach te inwestycje... Każdy chciałby jak najlepiej... Jednak troszkę wiedzy trzeba mieć przykładowo - jak inwestować w mieszkania ? O tyle mamy dobrze, że dzisiaj można znaleźc cenne poradniki, takie jak: https://mieszkalnik.info/jak-nie-inw...stszych-bledow . W ten sposób już sporo wiadomości odnośnie efektywnego inwestowania możemy się dowiedzieć.

  4. #4
    Wyrzucony z DoFo mczay Człowiek z aspiracjami
    Na DoFo od
    Apr 2019
    Wiek
    34
    Postów
    495
    Siła Reputacji
    0

    Domyślnie Odp: Inwestowanie oszczędności