+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14

Temat: Nazwa vs Stern

  1. Na górę | #1
    01010100 Nazwisko Świecący przykładem Nazwisko Świecący przykładem Nazwisko Świecący przykładem Avatar Nazwisko
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Małopolska
    Wiek
    42
    Postów
    3,538
    Siła Reputacji
    20

    Domyślnie Nazwa vs Stern


  2. Na górę | #2
    SPAMER stern Wie o co chodzi stern Wie o co chodzi Avatar stern
    Na DoFo od
    Aug 2006
    Postów
    4,499
    Siła Reputacji
    19

    Domyślnie Odp: Enemigo vs Wujek

    Nudno ci nazwa? Jaki jest sens tego tematu? Bo nie rozumiem zabardzo co chciałeś tu osiągnąc.

    A widze ze pokasowałeś sporo postów z dyskusji w ogólnych, jaki ty daremny jesteś...

    Jesteś arcynudny i na masę bezpłciowy, taki typowy komputerowiec bez funu w życiu realnym.

    Na forum nic innego sie nie dzieje raczej wiec moze nie baw sie w takich chwilach w moderatora mały człowieczku.

  3. Na górę | #3
    01010100 Nazwisko Świecący przykładem Nazwisko Świecący przykładem Nazwisko Świecący przykładem Avatar Nazwisko
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Małopolska
    Wiek
    42
    Postów
    3,538
    Siła Reputacji
    20

    Domyślnie Odp: Enemigo vs Wujek

    Cytat Napisał Stern Zobacz post
    Nudno ci nazwa? Jaki jest sens tego tematu? Bo nie rozumiem zabardzo co chciałeś tu osiągnąc.

    A widze ze pokasowałeś sporo postów z dyskusji w ogólnych, jaki ty daremny jesteś...

    Jesteś arcynudny i na masę bezpłciowy, taki typowy komputerowiec bez funu w życiu realnym.

    Na forum nic innego sie nie dzieje raczej wiec moze nie baw sie w takich chwilach w moderatora mały człowieczku.
    Stern jak sie ma tak dziać to jak dla mnie może sie nie dziać nic..., nudzą mnie juz te ciągłe powtórki z rozrywki - ci sami ludzie , te same prostackie teksty, łażenie po za soba po całym forum i napierdalanie w każdym możliwym temacie ... i jeszcze raz i jeszcze raz i tak do zerzygania,
    chuj z tego jest, poza tym że po każdej takiej akcji forum odwiedza jeszcze mniej ludzi.

  4. Na górę | #4
    SPAMER stern Wie o co chodzi stern Wie o co chodzi Avatar stern
    Na DoFo od
    Aug 2006
    Postów
    4,499
    Siła Reputacji
    19

    Domyślnie Odp: Enemigo vs Wujek

    No to zalóż jakiś ciekawy temat zamiast kasować posty

    Aha zapomnialem ze ty nigdy nic ciekawego nie napisales

    Tematy typu "jakie macie pralki" lub jaka nowa karta graficzna. Super

  5. Na górę | #5
    01010100 Nazwisko Świecący przykładem Nazwisko Świecący przykładem Nazwisko Świecący przykładem Avatar Nazwisko
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Małopolska
    Wiek
    42
    Postów
    3,538
    Siła Reputacji
    20

    Domyślnie Odp: Enemigo vs Wujek

    Cytat Napisał Stern Zobacz post
    No to zalóż jakiś ciekawy temat zamiast kasować posty

    Aha zapomnialem ze ty nigdy nic ciekawego nie napisales

    Tematy typu "jakie macie pralki" lub jaka nowa karta graficzna. Super
    Uwierz mi stern, dla ciebie moje tematy nigdy nie będą ciekawe i vice versa

    Wypas poprostu

    http://dobreforum.pl/co-cie-wkurza/1...kaniowego.html

    http://dobreforum.pl/pytaj-o-wszystk...e-egzekwo.html

  6. Na górę | #6
    SPAMER stern Wie o co chodzi stern Wie o co chodzi Avatar stern
    Na DoFo od
    Aug 2006
    Postów
    4,499
    Siła Reputacji
    19

    Domyślnie Odp: Nazwa vs Stern

    juz tak nie szkaluj

    moje posty są swiete jak sperma simona mola

  7. Na górę | #7
    Pani Psycholog Ambrozja Wie o co chodzi Ambrozja Wie o co chodzi Avatar Ambrozja
    Na DoFo od
    Apr 2008
    Postów
    644
    Siła Reputacji
    13

    Domyślnie Odp: Nazwa vs Stern

    Nazwa - pokiwać Ci?! Czego kasujesz Goerresusia posty? - że o moim nie wspomnę!!!

  8. Na górę | #8
    sentyment ma rozerwany odbyt Goerres Laureat pokojowej nagrody Goerres Laureat pokojowej nagrody Goerres Laureat pokojowej nagrody Goerres Laureat pokojowej nagrody Goerres Laureat pokojowej nagrody Avatar Goerres
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Postów
    3,445
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp: Nazwa vs Stern

    Cytat Napisał Ambrozja Zobacz post
    Nazwa - pokiwać Ci?! Czego kasujesz Goerresusia posty? - że o moim nie wspomnę!!!


    Widze odpowiada ci taki adorator, niewazne czy bedzie mowil misiaczu czy lzyl od suk. Mozemy sie dogadac, co rano w kakaowe po solidnej serii przeklenstw, co ty na to ? mam dom, restauracje, goscinne pokoje
    Jestem chory psychicznie, przepraszam. Mam zespół Tourette'a

  9. Na górę | #9
    Pani Psycholog Ambrozja Wie o co chodzi Ambrozja Wie o co chodzi Avatar Ambrozja
    Na DoFo od
    Apr 2008
    Postów
    644
    Siła Reputacji
    13

    Domyślnie Odp: Nazwa vs Stern

    Goerresusiu moze słodzik do kawusi ?

  10. Na górę | #10
    sentyment ma rozerwany odbyt Goerres Laureat pokojowej nagrody Goerres Laureat pokojowej nagrody Goerres Laureat pokojowej nagrody Goerres Laureat pokojowej nagrody Goerres Laureat pokojowej nagrody Avatar Goerres
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Postów
    3,445
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp: Nazwa vs Stern

    zdecydowanie, tak tak, to ma sens
    Jestem chory psychicznie, przepraszam. Mam zespół Tourette'a

  11. Na górę | #11
    01010100 Nazwisko Świecący przykładem Nazwisko Świecący przykładem Nazwisko Świecący przykładem Avatar Nazwisko
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Małopolska
    Wiek
    42
    Postów
    3,538
    Siła Reputacji
    20

    Domyślnie Odp: Nazwa vs Stern

    po prostu miłość aż po grób



  12. Na górę | #12
    Pani Psycholog Ambrozja Wie o co chodzi Ambrozja Wie o co chodzi Avatar Ambrozja
    Na DoFo od
    Apr 2008
    Postów
    644
    Siła Reputacji
    13

    Domyślnie Odp: Nazwa vs Stern

    Nazwa skąd to wziąłeś? - fajne! (daj mi linka)

  13. Na górę | #13
    01010100 Nazwisko Świecący przykładem Nazwisko Świecący przykładem Nazwisko Świecący przykładem Avatar Nazwisko
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Małopolska
    Wiek
    42
    Postów
    3,538
    Siła Reputacji
    20

    Domyślnie Odp: Nazwa vs Stern

    poproś ładnie

  14. Na górę | #14
    Pani Psycholog Ambrozja Wie o co chodzi Ambrozja Wie o co chodzi Avatar Ambrozja
    Na DoFo od
    Apr 2008
    Postów
    644
    Siła Reputacji
    13

    Domyślnie Odp: Nazwa vs Stern

    Masz takie coś i zamiast dodac w dziale - grafika to tu Pojadę Ci po reputacji albo raportuje Twoj post. Dawno nikt sie mnie nie czepiał - widzisz Araj nie napisałam brzydkiego słowa a przeciez mogłam.

+ Odpowiedz na ten temat

Thread Information

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

     

Podobne wątki

  1. Nazwa
    By mineczka in forum O WSZYSTKIM
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 08-08-07, 01:26
  2. Nazwa
    By Speedmen in forum O WSZYSTKIM
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 01-04-07, 11:14
  3. Nazwa
    By SsMyQ in forum PORTRET PSYCHOLOGICZNY
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-09-06, 22:57
  4. Nazwa
    By mineczka in forum O WSZYSTKIM
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-07-06, 23:34
  5. nazwa
    By pepek in forum SPRAWY dotyczące DoFo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-10-05, 11:26

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów