+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Telewizor na prezent

  1. #1
    303 Miekki Laureat pokojowej nagrody Miekki Laureat pokojowej nagrody Miekki Laureat pokojowej nagrody Miekki Laureat pokojowej nagrody Miekki Laureat pokojowej nagrody
    Na DoFo od
    Sep 2005
    Skąd
    przybywałybyście?
    Wiek
    38
    Postów
    3,107
    Siła Reputacji
    26

    Domyślnie Telewizor na prezent

    Chcę sprawić siostrze jako prezent na wesele telewizor.
    Interesują mnie 32 cale. Nie znam się na tym zupełnie.
    Moglibyście coś polecić? Co myślicie na przykład o tym:
    http://allegro.pl/item207375352_sams...7_od_lobo.html

    Na jakie parametry zwrócić mam uwagę?
    Maksymalnie mogę wydać 3500zł
    Dzięki

    *******************************
    Najpopularniejsze wątki w tym dziale:


  2. #2
    portia - samo dobro portia - samo dobro portia - samo dobro Avatar portia
    Na DoFo od
    May 2006
    Skąd
    z kontowni
    Wiek
    50
    Postów
    2,703
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp : Telewizor na prezent

    moje zdanie:
    TV LCD za 3000 to pomyłka - zajdź do sklepu i zobacz jak to świeci, jakś mora, pixeloza - obraz przeważnie jest gorszy niż w dobrym CRT - np w Philipsie z PixelPlus (nawet jest HD Prepared)
    pomysl o innym prezencie

    portia: Poisonous Orphan-Reaping Townsfolk-Injuring Abomination or Paramour Offering Rapturous, Thrilling, Intense Affection



  3. #3
    01010100 Nazwisko Świecący przykładem Nazwisko Świecący przykładem Nazwisko Świecący przykładem Avatar Nazwisko
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Małopolska
    Wiek
    46
    Postów
    3,538
    Siła Reputacji
    24

    Domyślnie Odp : Telewizor na prezent

    eeeeeeee chyba troche przesadzasz portia

    Ostatnio troche poczytałem sobie na ten temat i ogladałem troche sprzetu w sklepach , własnie w taki przedział jak piszesz Miekki 32" około 3000 -zlecenie takie dostałem od klijeta