+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 27

Temat: Fajny przyrzad

  1. Na górę | #1
    Tylko S. ;* Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Avatar Enemigo
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    Człuchów
    Postów
    7,297
    Siła Reputacji
    26

    Domyślnie Fajny przyrzad

    Fajny przyrzad do robienia pompek nabylem o wiele latwiej sie zmachac niz przy zwyklych pompkach
    Mam cos takiego jak to:
    http://allegro.pl/item164547505_uchw...ie_kupisz.html

    *******************************
    Najpopularniejsze wątki w tym dziale:

    Jezus was kocha

  2. Na górę | #2
    No Gain Without Pain MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci Avatar MaT
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Never mind
    Postów
    3,628
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    Dawno już nie robiłem zwykłych pompek, teraz jak już to robię pompki na poręczach, tylko tam ma się inną pozycję wyjściową, gdyż jesteś w pionie. Nieźle daje na trica i klate z przywiszonym obciązeniem do pasa - polecam!


    ...a, uchwyty nawet spoko. Zawsze to jakiś nowy bodziec dla mięśni.

  3. Na górę | #3
    Love you E. :* sabinka Laureat pokojowej nagrody sabinka Laureat pokojowej nagrody sabinka Laureat pokojowej nagrody sabinka Laureat pokojowej nagrody sabinka Laureat pokojowej nagrody Avatar sabinka
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    .
    Wiek
    32
    Postów
    8,857
    Siła Reputacji
    26

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    Ene ale Ty na lato bedziesz UUuuuuUuuuUuuUUu

  4. Na górę | #4
    Piszczalka Człowiek z aspiracjami Avatar Piszczalka
    Na DoFo od
    Dec 2006
    Wiek
    40
    Postów
    132
    Siła Reputacji
    12

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    Mi jakos papki nigdy do gustu nie przypadly, wole an drazku sie podciagnac
    mówiły grubaski, że piszczałka ma skarpetki w paski
    zamiast slipów nosi stringi, i nie zerka na dziewczynki
    i zakłada z rana gatki, które kradnie z szafy matki
    i takze mówily ze jechanie po rodzinie robia tylko swinie

  5. Na górę | #5
    6b idiota whatever Świecący przykładem whatever Świecący przykładem whatever Świecący przykładem whatever Świecący przykładem Avatar whatever
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    LDZ
    Postów
    4,690
    Siła Reputacji
    21

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    Cytat Napisał Piszczalka Zobacz post
    Mi jakos papki nigdy do gustu nie przypadly, wole an drazku sie podciagnac
    a co maja pompki do podciagania?




    na krzeslach tez mozna robic pompki i ten sam efekt
    ale jak chodzisz na silke to po co ci to?

  6. Na górę | #6
    Piszczalka Człowiek z aspiracjami Avatar Piszczalka
    Na DoFo od
    Dec 2006
    Wiek
    40
    Postów
    132
    Siła Reputacji
    12

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    Cytat Napisał whatever Zobacz post
    a co maja pompki do podciagania?
    Bardzo duzo
    mówiły grubaski, że piszczałka ma skarpetki w paski
    zamiast slipów nosi stringi, i nie zerka na dziewczynki
    i zakłada z rana gatki, które kradnie z szafy matki
    i takze mówily ze jechanie po rodzinie robia tylko swinie

  7. Na górę | #7
    6b idiota whatever Świecący przykładem whatever Świecący przykładem whatever Świecący przykładem whatever Świecący przykładem Avatar whatever
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    LDZ
    Postów
    4,690
    Siła Reputacji
    21

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    Cytat Napisał Piszczalka Zobacz post
    Bardzo duzo
    i co dalej dziecinne gierki?

    odpowiedz moze normalnie na pytanie. dasz rade?

  8. Na górę | #8
    Piszczalka Człowiek z aspiracjami Avatar Piszczalka
    Na DoFo od
    Dec 2006
    Wiek
    40
    Postów
    132
    Siła Reputacji
    12

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    Cytat Napisał whatever Zobacz post
    i co dalej dziecinne gierki?

    odpowiedz moze normalnie na pytanie. dasz rade?
    Ta sama grupa miesni jest wyrabiana poprzez te cwiczenia.

    Nie odpowiada ci moja preferencja cwiczenien?

    Jednak po glebszym zasatnowieniu nawet nie odpowiadaj na to pytanie IL+1
    mówiły grubaski, że piszczałka ma skarpetki w paski
    zamiast slipów nosi stringi, i nie zerka na dziewczynki
    i zakłada z rana gatki, które kradnie z szafy matki
    i takze mówily ze jechanie po rodzinie robia tylko swinie

  9. Na górę | #9
    6b idiota whatever Świecący przykładem whatever Świecący przykładem whatever Świecący przykładem whatever Świecący przykładem Avatar whatever
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    LDZ
    Postów
    4,690
    Siła Reputacji
    21

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    a to mi nowosc, ze pompki i podciaganie na drazku "wyrabia" ta sama grupe miesni. przysiady moze tez?
    powiem ci, ze pompki rozwijaja miesnie klatki piersiowej i trojglowe ramion.
    natomiast podciaganie rozwija miesnie dwuglowe ramion i plecy.
    nie sa to jak widzisz te same grupy miesniowe, a wrecz przeciwne hehe


    jakie cwiczenia wybierasz to tylko i wylacznie twoja sprawa.

  10. Na górę | #10
    Tylko S. ;* Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Avatar Enemigo
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    Człuchów
    Postów
    7,297
    Siła Reputacji
    26

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    Jak widac itchy sie zna tak na cwiczeniach jak na kobietach czyli cos tam slyszal ale nie wie dokladnie o co chodzi

    @ whatever tak chodze na silke ale pare pompek w chacie rano nie zaszkodzi
    Jezus was kocha

  11. Na górę | #11
    6b idiota whatever Świecący przykładem whatever Świecący przykładem whatever Świecący przykładem whatever Świecący przykładem Avatar whatever
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    LDZ
    Postów
    4,690
    Siła Reputacji
    21

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    powaga to byl itchy? hehe

    pare pompek moze zaszkodzic. no w sumie zalezy jak czesto robisz klatke, ale nie ma co przesadzac. miesien rosnie wtedy jak odpoczywa a na regeneracje potrzebuje min. 48h a latwo sie przetrenowac, zwlaszcza jak sie cwiczy od niedawna

  12. Na górę | #12
    Tylko S. ;* Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Avatar Enemigo
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    Człuchów
    Postów
    7,297
    Siła Reputacji
    26

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    Cytat Napisał whatever Zobacz post
    powaga to byl itchy? hehe

    pare pompek moze zaszkodzic. no w sumie zalezy jak czesto robisz klatke, ale nie ma co przesadzac. miesien rosnie wtedy jak odpoczywa a na regeneracje potrzebuje min. 48h a latwo sie przetrenowac, zwlaszcza jak sie cwiczy od niedawna


    Ja robie tak zazwyczaj ze poniedzialek, wtorek cwicze sroda przerwa, czwartek, piatek dalej cwicze.
    (w pon i czw klatka, bic, plecy, nogi)
    (wtorek i piatek przedramie, tric, barki plecy)

    Codziennie a6w i scyzoryki i nadgarstki

    Moze tak byc?

    I nie wiem czy sie to przyda ale biore HMB, kreatyne i dibencozide force (B12) i stosuje diete
    Jezus was kocha

  13. Na górę | #13
    No Gain Without Pain MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci Avatar MaT
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Never mind
    Postów
    3,628
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    Cytat Napisał Enemigo Zobacz post
    Ja robie tak zazwyczaj ze poniedzialek, wtorek cwicze sroda przerwa, czwartek, piatek dalej cwicze.
    (w pon i czw klatka, bic, plecy, nogi)
    (wtorek i piatek przedramie, tric, barki plecy)

    [...]
    w poniedziałek robisz - klatke, bica, plecy, nogi i to samo w czwartek?






    ...napisz, że Nie

  14. Na górę | #14
    Tylko S. ;* Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Avatar Enemigo
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    Człuchów
    Postów
    7,297
    Siła Reputacji
    26

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    Cytat Napisał MaT Zobacz post
    w poniedziałek robisz - klatke, bica, plecy, nogi i to samo w czwartek?






    ...napisz, że Nie

    NIe plecy robie we wtorek i piatek... hmmm
    Dalem dupy?
    Mat po raz enty pomozesz rozpisac trening?
    Jezus was kocha

  15. Na górę | #15
    No Gain Without Pain MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci Avatar MaT
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Never mind
    Postów
    3,628
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp : Fajny przyrzad

    Cytat Napisał Enemigo Zobacz post
    (w pon i czw klatka, bic, plecy, nogi)
    myślałem, że te wszystkie ćwiczenia robisz za każdym razem w pon i w czw, więc dlatego pytałem

    A co do treningu to standardowe połączenie - większa partia z mniejszą (np. plecy + bic, barki + tric etc.) oczywiście stosuje się różne kombinacje. Nie łącz czasami dwóch dużych ze sobą, jak np. plecy i klata na jednym treningu bo to jest bezsensu. Pamiętaj by co ok 5-6 tyg zmieniać plan by nie wpaść w stangację. Zmieniaj kolejność ćwiczeń, łącz ze sobą inne partie tak aby mięśnie nie przyzwyczaiły się.

+ Odpowiedz na ten temat

Thread Information

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

     

Podobne wątki

  1. Fajny wózek
    By n2zo in forum AUTO-MOTO
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-04-17, 10:20
  2. Fajny klip:)
    By Sarun in forum Humor
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-01-06, 09:26
  3. Fajny pokój
    By A N D E R S in forum SPORT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-10-05, 12:12

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów