+ Odpowiedz na ten temat
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 45 z 67

Temat: leginsy

  1. Na górę | #31
    DIE! Thank you. 70m3k Wie o co chodzi Avatar 70m3k
    Na DoFo od
    Jan 2006
    Skąd
    ŁDZ
    Wiek
    30
    Postów
    2,574
    Siła Reputacji
    16

    Domyślnie Odp : leginsy

    Cytat Napisał A N D E R S Zobacz post
    pocałuj mnie w dupe
    present it.


    2Cu + 2Al -> 2Au + Cl2

  2. Na górę | #32
    she  - Chcesz mieć z nim dzieci she  - Chcesz mieć z nim dzieci she  - Chcesz mieć z nim dzieci she  - Chcesz mieć z nim dzieci she  - Chcesz mieć z nim dzieci Avatar she
    Na DoFo od
    Jan 2007
    Wiek
    31
    Postów
    2,351
    Siła Reputacji
    19

    Domyślnie Odp : leginsy

    Cytat Napisał A N D E R S Zobacz post
    dalibyscie fotke tych leginsów
    http://ulicewarszawy.blox.pl/resource/legginsy.JPG

    :>
    Nigdy nie dyskutuj z debilem! Sprowadzi Cię do swojego poziomu i pobije doświadczeniem.

  3. Na górę | #33
    Macko007 Wyborca PISu Avatar Macko007
    Na DoFo od
    Jan 2007
    Wiek
    30
    Postów
    405
    Siła Reputacji
    0

    Domyślnie Odp : leginsy

    Brunetki, blondynki

  4. Na górę | #34
    SPAMER stern Wie o co chodzi stern Wie o co chodzi Avatar stern
    Na DoFo od
    Aug 2006
    Postów
    4,499
    Siła Reputacji
    19

    Domyślnie Odp : leginsy

    mi to sie ani podoba ani nie podoba :P

  5. Na górę | #35
    she  - Chcesz mieć z nim dzieci she  - Chcesz mieć z nim dzieci she  - Chcesz mieć z nim dzieci she  - Chcesz mieć z nim dzieci she  - Chcesz mieć z nim dzieci Avatar she
    Na DoFo od
    Jan 2007
    Wiek
    31
    Postów
    2,351
    Siła Reputacji
    19

    Domyślnie Odp : leginsy

    Cytat Napisał Macko007 Zobacz post
    sexowne ;P hehehe
    Nigdy nie dyskutuj z debilem! Sprowadzi Cię do swojego poziomu i pobije doświadczeniem.

  6. Na górę | #36
    SPAMER stern Wie o co chodzi stern Wie o co chodzi Avatar stern
    Na DoFo od
    Aug 2006
    Postów
    4,499
    Siła Reputacji
    19

    Domyślnie Odp : leginsy

    i tak to widziałem co usunełaś

  7. Na górę | #37
    wtf A N D E R S - samo dobro A N D E R S - samo dobro A N D E R S - samo dobro
    Na DoFo od
    Sep 2005
    Skąd
    z Nienacka
    Postów
    1,962
    Siła Reputacji
    18

    Domyślnie Odp : leginsy

    na zgrbnej pupie moga byc ale i tak wole jak laski w minióweczke chodza

  8. Na górę | #38
    Tylko S. ;* Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Avatar Enemigo
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    Człuchów
    Postów
    7,297
    Siła Reputacji
    27

    Domyślnie Odp : leginsy

    Cytat Napisał Shandor Zobacz post
    Sorry

    nie mam ani jednej pary takich dźinsów, i nigdy nie ośmieliłabym się w takowych wypełznąć na zewnątrz...
    Oki bedzie Ci wybaczone jesli dasz foto bez takiej pary dzinsow
    Jezus was kocha

  9. Na górę | #39
    bo ciasny kaftan na sobie mam Shandor Laureat pokojowej nagrody Shandor Laureat pokojowej nagrody Shandor Laureat pokojowej nagrody Shandor Laureat pokojowej nagrody Avatar Shandor
    Na DoFo od
    Sep 2005
    Skąd
    aj dont noł :/
    Postów
    4,631
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp : leginsy

    Cytat Napisał Enemigo Zobacz post
    Oki bedzie Ci wybaczone jesli dasz foto bez takiej pary dzinsow
    bez takiej tzn w innej?
    Якщо можеш, завітай до мене ти,
    Якщо хочеш, спий моєї води,
    Якщо Віриш, розкажи мені,
    Про що ти мрієш, коли живеш на самоті...

  10. Na górę | #40
    Tylko S. ;* Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Avatar Enemigo
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    Człuchów
    Postów
    7,297
    Siła Reputacji
    27

    Domyślnie Odp : leginsy

    Cytat Napisał Shandor Zobacz post
    bez takiej tzn w innej?
    Nie w innej, bo wtedy bedziesz mogla miec leginsy pod spodniami

    Bez
    Jezus was kocha

  11. Na górę | #41
    Do I really even love you... juSta Laureat pokojowej nagrody juSta Laureat pokojowej nagrody juSta Laureat pokojowej nagrody juSta Laureat pokojowej nagrody Avatar juSta
    Na DoFo od
    Sep 2005
    Skąd
    inąd
    Wiek
    35
    Postów
    5,117
    Siła Reputacji
    23

    Domyślnie Odp : leginsy

    Cytat Napisał she Zobacz post
    fajne? nie fajne? nie / podobają się wam?
    bo modne ostatnio podobnież.
    nosicie / nie nosicie?
    nie fajne, bo są tylko dla wieszaków ;p
    ja nie noszę i nie zamierzam ;p
    ..or do I really love your brain?

  12. Na górę | #42
    bo ciasny kaftan na sobie mam Shandor Laureat pokojowej nagrody Shandor Laureat pokojowej nagrody Shandor Laureat pokojowej nagrody Shandor Laureat pokojowej nagrody Avatar Shandor
    Na DoFo od
    Sep 2005
    Skąd
    aj dont noł :/
    Postów
    4,631
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp : leginsy

    Cytat Napisał Enemigo Zobacz post
    Nie w innej, bo wtedy bedziesz mogla miec leginsy pod spodniami

    Bez
    wstydzę się, leginsy chociaż mi celulit opinają
    Якщо можеш, завітай до мене ти,
    Якщо хочеш, спий моєї води,
    Якщо Віриш, розкажи мені,
    Про що ти мрієш, коли живеш на самоті...

  13. Na górę | #43
    Love you E. :* sabinka Laureat pokojowej nagrody sabinka Laureat pokojowej nagrody sabinka Laureat pokojowej nagrody sabinka Laureat pokojowej nagrody sabinka Laureat pokojowej nagrody Avatar sabinka
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    .
    Wiek
    32
    Postów
    8,857
    Siła Reputacji
    27

    Domyślnie Odp : leginsy

    Cytat Napisał Enemigo Zobacz post
    Oki bedzie Ci wybaczone jesli dasz foto bez takiej pary dzinsow
    no przeciez zaraz umre

  14. Na górę | #44
    Macko007 Wyborca PISu Avatar Macko007
    Na DoFo od
    Jan 2007
    Wiek
    30
    Postów
    405
    Siła Reputacji
    0

    Domyślnie Odp : leginsy

    Cytat Napisał A N D E R S Zobacz post
    na zgrbnej pupie moga byc ale i tak wole jak laski w minióweczke chodza
    Ale wyobraź sobie Leginsy + minióweczka <seks> jak nic
    Brunetki, blondynki

  15. Na górę | #45
    Tylko S. ;* Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Avatar Enemigo
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    Człuchów
    Postów
    7,297
    Siła Reputacji
    27

    Domyślnie Odp: leginsy

    Od lat baggy (?) jeansy kontra leginsy
    Jezus was kocha

+ Odpowiedz na ten temat

Thread Information

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

     

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów