+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 70

Temat: Silka - co na wspomaganie?

  1. Na górę | #1
    Tylko S. ;* Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Avatar Enemigo
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    Człuchów
    Postów
    7,297
    Siła Reputacji
    26

    Domyślnie Silka - co na wspomaganie?

    Witam!


    Chcialbym wziac jakis reduktor tluszczu (na pobudzenie na silke.
    Jesli chodzi o aktywnosc fizyczna to 4 razy w tygodniu silownia od msca (wczesniej znacznie rzadziej) i 3-4 razy w tygodniu rower (jak jest ladna pogoda)



    http://www.allegro.pl/item153947405_...100k_pros.html

    http://www.allegro.pl/item153948444_...kaps_pros.html

    Co sadzicie o takim polaczeniu? Moze byc?


    I prosze o nie wypowiadanie sie polmozgow


    thx

    *******************************
    Najpopularniejsze wątki w tym dziale:

    Jezus was kocha

  2. Na górę | #2
    No Gain Without Pain MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci Avatar MaT
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Never mind
    Postów
    3,628
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    Qurwa co ja piszę, przecież wyraźnie napisałeś, że chodzi Ci o spalenie tłuszczu
    Ostatnio edytowane przez MaT ; 09-01-07 o 23:49

  3. Na górę | #3
    Tylko S. ;* Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Avatar Enemigo
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    Człuchów
    Postów
    7,297
    Siła Reputacji
    26

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    Najpierw tluszczu troche bym sie pozbyl :/
    Za duzo browarka bylo Nie jest tego az tak duzo ale jednak czulbym sie lepiej (uroki pracy siedzacej 8 h )

    Potem bym planowal jakas kreatyne (ale to plan dalszy)

    Narazie spalanie (przy aktywnosci fizycznej jaka pisalem) mnie interesuje
    Jezus was kocha

  4. Na górę | #4
    No Gain Without Pain MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci Avatar MaT
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Never mind
    Postów
    3,628
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    THERMO SPEED dobry wybór, Dibencozide to gówno tego nie kupuj -szkoda kasy! Możesz dorzucić albo l-karnitynę, albo Fat Burnera. Ale wiesz co, moje zdanie na ten temat jest takie, nic nie zastępi ćwiczeń! Zależy Ci na spaleniu opony to aeroby muszą być! Rowerek, bieganie, basenik, bierznia etc! Plus oczywiście posiłki odpowiednie! Jedz w małych ilościach, ale częściej (jeśli się da oczywiście) Nie objadaj się pod wieczór no i uważaj co jesz! - to są najważniejsze elementy o których musisz pamiętać!


    O i jeszcze jedno, jeżeli Ci naprawdę zależy to wskakuj na wagę i zrób parę pomiarów. Wszystko zapisz i działaj.Za parę tygodni powinno być tylko lepiej!
    Ostatnio edytowane przez MaT ; 09-01-07 o 23:58

  5. Na górę | #5
    Tylko S. ;* Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Avatar Enemigo
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    Człuchów
    Postów
    7,297
    Siła Reputacji
    26

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    Thx wielkie!

    Oczywiscie wszystko jest pod kontrola nie licze na cudowne srodki
    Jezus was kocha

  6. Na górę | #6
    No Gain Without Pain MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci Avatar MaT
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Never mind
    Postów
    3,628
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    Zdecydowałeś się na zmiany, a to już jest coś! Teraz tylko trzeba zacząć działać i wytrwać w tym.

  7. Na górę | #7
    6 biegowy High Level 6 biegowy High Level 6 biegowy High Level 6 biegowy High Level 6 biegowy High Level 6 biegowy High Level Avatar 6 biegowy
    Na DoFo od
    Sep 2005
    Skąd
    CHICAGO
    Postów
    9,745
    Siła Reputacji
    28

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    Zdecydowanie odradzam srodki chemiczne do pozbycia sie tluszczu.
    Sugerowalbym drastyczna zmiane diety,duzo witamin i preparatow wspomagajacych,duzo wody i zaciecia.
    Nic nie dzieje sie natychmiast,pamietaj ze zazywajac cokolwiek musisz sie pozniej tego w jakis sposob pozbyc z organizmu.

  8. Na górę | #8
    No Gain Without Pain MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci Avatar MaT
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Never mind
    Postów
    3,628
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    Cytat Napisał 6 biegowy Zobacz post
    Zdecydowanie odradzam srodki chemiczne do pozbycia sie tluszczu.
    Sugerowalbym drastyczna zmiane diety,duzo witamin i preparatow wspomagajacych,duzo wody i zaciecia.
    Nic nie dzieje sie natychmiast,pamietaj ze zazywajac cokolwiek musisz sie pozniej tego w jakis sposob pozbyc z organizmu.



  9. Na górę | #9
    6 biegowy High Level 6 biegowy High Level 6 biegowy High Level 6 biegowy High Level 6 biegowy High Level 6 biegowy High Level Avatar 6 biegowy
    Na DoFo od
    Sep 2005
    Skąd
    CHICAGO
    Postów
    9,745
    Siła Reputacji
    28

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    Cytat Napisał MaT Zobacz post


    Pozwol ze rozwine,chodzilo mi o preparaty wspomagajace rozwoj miesni,ich odnowe itp...
    Mowa o proteinach,itp....

  10. Na górę | #10
    No Gain Without Pain MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci Avatar MaT
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Never mind
    Postów
    3,628
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    OK! Tak czy inaczej, Enemigo kupujesz suple i jedziesz ostro

  11. Na górę | #11
    Tylko S. ;* Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Avatar Enemigo
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    Człuchów
    Postów
    7,297
    Siła Reputacji
    26

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    A jakas diete musze specjalna ukladac?
    (tz zapewne tak, patrzylem na sfd.pl ale tam jakies badania, parametry, wspolczynniki etc. etc. ze na zarzadzaniu finansami tylu nie mialem )

    Bylbym bardzo wdzieczny za jakas normalna diete przy wspolczynnikach:

    Praca/studia 8-16 (wiec w tych godzinach aktywnosc ruchowa jest ograniczona biurkiem
    w weekendy generalnie wolne
    Jezus was kocha

  12. Na górę | #12
    No Gain Without Pain MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci Avatar MaT
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Never mind
    Postów
    3,628
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    No przydałoby się mieć dietę
    Zajrzyj tutaj: http://www.kulturystyka.pl/artykul6/

  13. Na górę | #13
    Tylko S. ;* Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Avatar Enemigo
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    Człuchów
    Postów
    7,297
    Siła Reputacji
    26

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    Ok a teraz jeszcze jedno pytanko:

    Chcialbym brac fat burnera + l-karnityne, a po skonczeniu tego chcialbym wziac kreatyne?

    Bo fat burnera raczej lepiej nie brac z kreatyna bo zawiera on kofeine?

    I dlaczego uwazasz ze Dibencozide jest z dupy? Tz to w sumie nie istotne dlaczego, ale cos innego moglbys polecic?
    I czy jest sens brac fat burnera i czegos anabolicznego?


    Mat zamecze Cie pytaniami

    PS: karnityne powinno sie brac 30 min przed treningiem na pusty zoladek, a jesli ja cwicze po pracy czyli ok 18 i sila rzeczy jestem juz jakims jedzeniu?
    Ostatnio edytowane przez Enemigo ; 10-01-07 o 18:17
    Jezus was kocha

  14. Na górę | #14
    No Gain Without Pain MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci MaT  - Chcesz mieć z nim dzieci Avatar MaT
    Na DoFo od
    Dec 2005
    Skąd
    Never mind
    Postów
    3,628
    Siła Reputacji
    22

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    Cytat Napisał Enemigo Zobacz post
    Ok a teraz jeszcze jedno pytanko:

    Chcialbym brac fat burnera + l-karnityne, a po skonczeniu tego chcialbym wziac kreatyne?
    Ok, ale ja bym zrobił odwrotnie. Najpierw bym zarzucił kreatynę + jakiś gainerek, witaminki i antykatabolic, a dopiero po tym wszystkim, jak skonczysz to brać jedziesz taką "wycinkę" by pozbyć się opony.

    Cytat Napisał Enemigo Zobacz post
    Bo fat burnera raczej lepiej nie brac z kreatyna bo zawiera on kofeine?
    No raczej!

    Cytat Napisał Enemigo Zobacz post
    I dlaczego uwazasz ze Dibencozide jest z dupy? Tz to w sumie nie istotne dlaczego, ale cos innego moglbys polecic?
    I czy jest sens brac fat burnera i czegos anabolicznego?
    To nijak się ma do tego co chciałeś zrobić. Tego nie łączy się ze spalaczami tylko z np. ze stackami kreatynowymi itp. by nabrać masy.
    A masy nie da się nabrać beztłuszczowej Więc najpierw budujesz, a później spalasz nadmiar!
    A dla mnie jest o gówno bo sama cena mówi za siebie Nic takiego nie będzie kosztować 25zł

    Cytat Napisał Enemigo Zobacz post
    PS: karnityne powinno sie brac 30 min przed treningiem na pusty zoladek, a jesli ja cwicze po pracy czyli ok 18 i sila rzeczy jestem juz jakims jedzeniu?
    Wal przed treningiem, nic Ci nie będzie!
    Ostatnio edytowane przez MaT ; 10-01-07 o 18:31

  15. Na górę | #15
    Tylko S. ;* Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Enemigo High Level Avatar Enemigo
    Na DoFo od
    Oct 2005
    Skąd
    Człuchów
    Postów
    7,297
    Siła Reputacji
    26

    Domyślnie Odp : Silka - co na wspomaganie?

    Mat jestes w 3miescie - masz duzy browar u mnie


    Popakuje 2 dni na sucho jeszcze w piatek kupie specyfiki od poniedzialku zaczynam brac.

    BTW: dobrze robie jak spijam jeszcze po 4-5 herbat na dzien (zielona, puerh, lkarnityna, senes) ? i pije red bulle, witamine c i izotonici podczas pakowania?
    Ostatnio edytowane przez Enemigo ; 10-01-07 o 18:33
    Jezus was kocha

+ Odpowiedz na ten temat

Thread Information

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

     

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów