PDA

Zobacz pełną wersję : Liczę na pomoc :)



efis
01-04-08, 11:35
Do jutra muszę zdecydować jaki telefon :)
A że jestem laikiem (bo nie przywiązuję do tego wagi) to prosze o pomoc w wyborze.
Prosze tylko z listy, bo nie zamierzam więcej dopłacać :)

Hitman
01-04-08, 12:05
Ja sie nie znam.

profektus
01-04-08, 12:15
5300 odpada kompletna kicha...duży i robi tsy tsy przy otwieraniu i zamykaniu...( i nie da sie tego dzwieku zlikwidować)
mam taki ale tylko dlatego ze mam go za free;)
jedyny bajero to taki ze robi jako mp3 z klawiszami szybkiego dodstepu na zewnątrz obudowy

d900i jak lubisz slidery to smialo go mozesz brac bardzo ladne wykonanie doś dobra funkcjonalnośc

E50 godny polecenia wytrzymaly sporo trzyma bateria i calkiem dobrze wygląda do tego to nokia wiec dobra funkcjonalność i intuicyjne menu

reszty nie znam....ja i tak bybrałbym nokie;)

Enemigo
01-04-08, 17:38
Nokia e50

efis
01-04-08, 20:27
Dzięki za pomoc
Juz wybrałem :) (bo nie mogłem czekać) - Nokia E50
Sondę zostawię - okaże się, czy dokonałem dobrego wyboru.

A'propos - to miałem trochę problemów , żeby dostać ten model - już jest na wyczerpaniu, albo wycofywany. Chciałem w punkcie swoim załatwić, to juz nie było i nie mogli załatwić. Dopiero w Warszawie były (końcówka) i przez kuriera dostanę :)

Enemigo
02-04-08, 00:06
Jak cos wystawisz mi negatywna reputacje i mnie zbluzgasz a ja sie rozplacze i odejde z forum

efis
02-04-08, 12:00
Jak cos wystawisz mi negatywna reputacje i mnie zbluzgasz a ja sie rozplacze i odejde z forum

Bez obaw :) - najwyżej za dwa lata zmienię :) (telefon)

Nazwisko
02-04-08, 14:57
5300 odpada kompletna kicha...duży i robi tsy tsy przy otwieraniu i zamykaniu...( i nie da sie tego dzwieku zlikwidować)
mam taki ale tylko dlatego ze mam go za free;)
jedyny bajero to taki ze robi jako mp3 z klawiszami szybkiego dodstepu na zewnątrz obudowy

d900i jak lubisz slidery to smialo go mozesz brac bardzo ladne wykonanie doś dobra funkcjonalnośc